Friday, April 22, 2016

11 Games Yang Bakal Menggegar Februari 2016!

Bulan Februari ini memang tetap panas buat kaki gamers. Far Cry, XCOM 2, Street Fighter dan macam-macam lagi! Wallet, bertahanlah!
JomBacaKalendar gaming untuk 2016!
Digimon Story: Cyber Sleuth
Digimon kini kembali untuk peminat di platform PS Vita dan PS4! Dalam siri kali ini, pemain akan membawa watak yang sebagai Takumi AIba atau Ami Aiba. Mereka ini merupakan penggodam amatur dan telah menerima sebuah alat yang diberi nama Digimon Capture yang membenarkan mereka memasuki dunia Digimon yang dikenali sebagai Cyberspace Eden.
JomBaca240 Digimon dalam Digimon Story: Cyber Sleuth!
Megadimension Neptunia VII
Sebuah entri terbaru bagi siri JRPG Hyperdimension Neptunia ini merupakan ekslusif buat PS4. Game ini akan memberikan pemain sistem pertarungan yang baru tetapi mempunyai kesamaan yang pemain veteran pasti kenal. Setiap goddess atau dewi mempunyai form yang baru dan ini bakal mempengaruhi cara pertarungan mereka.
XCOM 2
Bagi yang tidak mengenali siri XCOM, ia merupakan sebuah turn-based strategi yang mempunyai pandangan camera top-down. Siri yang pertama iaitu XCOM: Enemy Unknown membawa pemain dalam usaha menentang kedatangan makhluk asing ke Bumi dan menghalang mereka melakukan kemusnahan.

JomBacaPre-order XCOM 2 dan dapatkan 3 DLC
Dying Light: The Following
Dying Light: The Following merupakan sebuah open world survival horror. Ia tidak bersambung dari siri asalnya Dying Light dan kali ini pemain akan mengikuti protagonis yang bernama Kyle Crane. Ikuti pengalaman beliau dalam usaha menyelamatkan diri daripada kultus pelik dan mengungkai misteri epidemik yang melanda dunia.
Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4
Ultimate Ninja Storm 4 memaparkan gameplay yang menyerupai game yang terdahulu yang meletakkan pemain dalam arena peperangan antara ninja!
JomBacaNaruto Ultimate Ninja Storm 4 dah ada DLC?
Unravel
Bermain sebagai Yarny – segumpal benang merah yang mengembara untuk menyelesaikan puzzle dan mengumpul apa sahaja sepanjang pengembaraan korang nanti. Walaupun Yarny tidak boleh bersuara, Yarny boleh menunjukkan apa sahaja emosi dan perasaan melalui gerak-geri badannya.
JomBacaUnravel: Pengembaraan segumpal benang merah!
Shin Megami Tensei IV: Final
Dalam siri terbaru Shin Megami Tensei ini, cerita akan bermula sekitar tahun 2030-an dan ianya mengisahkan seorang watak protagonis yang telah bersekongkol dengan Dagda yang merupakan dewa yang inginkan kemusnahan dewa-dewa lain.
JomBacaShin Megami Tensei IV Final: Masa untuk membawa kemusnahan!
Street Fighter V
Sebuah game berstatus klasik kini kembali untuk pusingan yang ke-5. Street Fighter 5 dijangka bakal memberi nafas baru dalam genre fighting game dengan pelbagai pembaharuan dari segi teknik pertarungan dan juga memperkenalkan mod-mod yang baru.
JomBetaStreet Fighter 5: Beta terkini live seantero dunia!
Far Cry Primal
Selamat datang ke Oros, sebuah dunia Zaman Batu di dalam Far Cry: Primal – dimana semua makhluk boleh dan akan membunuh korang! Dalam edisi Far Cry kali ini, korang akan bermain sebagai Takkar yang terpisah dari puak hunter-gatherer beliau selepas di ambush dan seterusnya pengembaraan mamat nih dalam mencari jalan pulang!
JomBacaFar Cry: Primal: Berani mati di zaman batu!
Fire Emblem Fates
Fire Emblem Fates merupakan sebuah Taktikal RPG yang bakal meletakkan pemain dalam pergolakkan peperangan antara dua negara. Watak pemain terpaksa memilih pihak manakah untuk berjuang bersama dan menyelingkap siapakah menjadi dalang utama dalam peperangan ini!
Plants vs. Zombies: Garden Warfare 2
Plants Vs. Zombies: Garden Warfare 2 adalah siri kedua kepada game shooter bertema kiut-miut ini. Adakah ia akan memberikan efek positif kepada siri ini? Pembaca boleh baca tulisan yang lebih lanjut dalam percubaan demo game ini seperti dibawah.
JomBacaPlants vs Zombie: Garden Warfare 2 beta! Suka atau Duka!?

No comments:

Post a Comment